Är du en problemlösare som brinner för teknik? Gillar du att ge snabb och proffsig service oavsett om det är via telefon, mejl eller på plats? Då kan detta vara ditt nästa steg!
Om rollen
Vi befinner oss i en spännande transformation och söker nu tre servicedesktekniker som vill vara med och ta vår support till nästa nivå.
Hos oss är du förstalinjens kontakt för våra användare och kunder. Under en vanlig dag kan du komma att göra följande:
Här får du både bredda och fördjupa din kompetens samtidigt som du gör skillnad för våra användare varje dag.
För att trivas och lyckas i rollen behöver du:
Meriterande om du har:
Praktisk information:
Anställningen är tidsbegränsad på 12 månader. Placeringsort är Stockholm eller Uppsala. Arbetstiderna varierar beroende på ort men kommer du arbeta i Stockholm förläggs de olika passen mellan 07-22.00.
Varför välja oss som din nästa arbetsgivare:
Flexibilitet! Hos oss betyder work-life balance att du kan jobba halva veckan där det passar dig bäst – hemma, på café eller på kontoret!
Kunniga kollegor Välkommen till ett företag där IT är själva kärnan i vår verksamhet. Få möjlighet att jobba med grymma kollegor som brinner för IT (kanske lika mycket som du gör). "101 % för dig" är vårt mantra, oavsett om det gäller dig som medarbetare eller våra kunder.
Rätt storlek - Vad är rätt storlek, kanske du undrar? För oss innebär rätt storlek att vi är stora nog att erbjuda utvecklingsmöjligheter men samtidigt små nog för att varje medarbetares insats ska göra skillnad.
🎧 Hör mer om QD som arbetsgivare ➡ https://open.spotify.com/episode/7DdWlG3PGGMcv9AHlblHxg?si=1c6dbe944a474da0
Vi rekryterar löpande så tveka inte att ansöka redan idag!
Bakgrundskontroll
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller på de kandidater som är aktuella för anställning. Kontrollen görs först efter ditt samtycke.
Felix Fransson
felix.fransson@qd.se Skicka ansökan